همه چيز درباره آموزش برنامه نويسي به كودكان و نوجوانان

درباره وبلاگ

همه چيز درباره آموزش برنامه نويسي به كودكان و نوجوانان

آموزش اسکرچ

يکشنبه هجدهم 4 1402

در این ویدئو، مارگو تیناوی، معلم توسعه آموزش اسکرچ  وب در Le Wagon و یکی از بنیانگذاران Techies Lab asbl (بلژیک)، به شما کمک می کند Scratch، یکی از محبوب ترین VPL های مورد استفاده در سراسر جهان را کشف کنید. Scratch در سال 2002 توسط MIT توسعه داده شد و از آن زمان جامعه بزرگی پیرامون آن ایجاد شده است که می توانید میلیون ها پروژه را برای تکرار با دانش آموزان خود و آموزش های بی شماری به چندین زبان پیدا کنید.

برای استفاده از Scratch نیازی به داشتن تجربه کدنویسی ندارید و می توانید از آن در تمام موضوعات مختلف استفاده کنید! به عنوان مثال، با استفاده از Scratch به عنوان یک ابزار داستان‌گویی دیجیتال، دانش‌آموزان می‌توانند داستان بسازند، یک مسئله ریاضی را به تصویر بکشند یا یک مسابقه هنری بازی کنند تا در مورد میراث فرهنگی بیاموزند، در حالی که کدنویسی و تفکر محاسباتی را یاد می‌گیرند، و مهم‌تر از همه سرگرم می‌شوند.

Scratch یک ابزار رایگان، بسیار شهودی و انگیزشی برای دانش آموزان شما است. برای یادگیری نحوه شروع به ویدیوی مارگو نگاه کنید.آماده به اشتراک گذاشتن آموزش اسکرچ  آنچه آموختید با دانش آموزان خود هستید؟یکی از طرح های درسی زیر را انتخاب کنید و با دانش آموزان خود فعالیتی ترتیب دهید.

شما به راحتی می توانید یک درس را در کلاس درس خود، در یک روز باز یا رویدادی در مدرسه خود ترتیب دهید. فقط یک تاریخ پیدا کنید و فعالیت خود را در نقشه هفته کد ثبت کنید. هر برگزارکننده فعالیت برای تلاش خود گواهی مشارکت دریافت خواهد کرد.

اگر می‌خواهید با یک گروه بین‌المللی از معلمان مشتاق ارتباط برقرار کنید، به گروه فیس‌بوک EU Code Week برای معلمان بپیوندید! برای برداشتن گامی فراتر و همکاری با مدارس دیگر در کشور خود یا فراتر از مرزها - به چالش هفته کد 4 همه بپیوندید. مطمئن باشید Scratch، زبان برنامه نویسی گرافیکی، را در  آموزش اسکرچ سال تحصیلی آینده به دانش آموزان خود معرفی کنید.

  انجمن کامپیوتر ایرلند یک دوره آموزش معلمان (ابتدایی ایرانیان سایبر یا متوسطه) با بودجه کامل در استفاده از Scratch در کلاس درس ارائه می دهد.در طول دو روز، اصول اسکرچ از جمله برنامه ریزی، طراحی و اجرای پروژه اسکرچ خود و معرفی اسکرچ به دانش آموزان را پوشش می دهد.

دوره های آموزشی ما در ماه ژوئن و ژوئیه Scratch Teacher ظرف 48 ساعت رزرو شد و نظرات فوق العاده ای از معلمانی دریافت کرد که در آن شرکت کردند.

برای شرکت در دوره های آتی ما در مرداد لطفا برای ثبت نام اینجا را کلیک کنید. لطفاً توجه داشته باشید که با وجود رایگان بودن حضور، رزرو پیش از آن ضروری است  آموزش اسکرچ و مکان ها به سرعت پر می شوند. در این مقاله به بررسی اثربخشی پیش‌آموزش برای وظایف کنترل دیداری- حرکتی می‌پردازیم.

 ما یک خط پایه ساده یادگیری از ابتدا (LfS) را که شامل تقویت داده ها و یک ConvNet کم عمق است، دوباره بررسی می کنیم و متوجه می شویم که این خط پایه به طرز شگفت آوری با رویکردهای اخیر (PVR، MVP، R3M) که از نمایش های بصری منجمد آموزش دیده در مقیاس بزرگ استفاده می کنند، رقابت می کند.

مجموعه داده‌های بینایی - در انواع الگوریتم‌ها، حوزه‌های وظیفه، و معیارها در شبیه‌سازی و روی یک ربات واقعی. نتایج ما نشان می‌دهد که این روش‌ها با یک شکاف دامنه قابل‌توجه بین مجموعه داده‌های قبل از آموزش و معیارهای فعلی برای کنترل ویزوو موتور، که با تنظیم دقیق کاهش می‌یابد، مانع می‌شوند. بر اساس یافته‌های خود، توصیه‌هایی برای تحقیقات آینده در زمینه پیش‌آموزش برای کنترل ارائه می‌کنیم و امیدواریم که خط پایه ساده و در عین حال قوی ما به معیار دقیق پیشرفت در این زمینه کمک کند.

 از دوران کودکی، ایده هوش مصنوعی (AI) من را مجذوب خود کرده است (مانند هر بچه دیگری). اما، البته، مفهوم هوش مصنوعی که من داشتم، بی‌تردید به دلیل فرهنگ پاپ، با آنچه که واقعاً بود، متفاوت بود. تا پایان سال‌های نوجوانی، من کاملاً معتقد بودم که رشد بی‌نظیر هوش مصنوعی به چیزی شبیه T-800 (نابودگر The Terminator) منجر می‌شود. خوشبختانه، سناریوی واقعی را می توان با استفاده از شکل 1 بهتر توضیح داد:

 

هر چند اشتباه نکنید. یادگیری ماشین ممکن است  آموزش اسکرچ مجموعه‌ای از ماتریس‌ها و حساب دیفرانسیل و انتگرال باشد، اما مقدار زیادی از کارهایی که می‌توانیم با آن‌ها انجام دهیم را می‌توان با یک کلمه به بهترین شکل توصیف کرد: بی حد و حصر.

(0) نظر
X